Vraag & antwoord voor webshop klanten

Wij streven ernaar je pakket nog dezelfde dag te verzenden. Maar om zeker te zijn dat je je bestelling op tijd binnen hebt raden wij aan uit te gaan van 2-3 werkdagen.

Ja, dat kan zeker. Bij het afrekenen kun je de optie “ophalen” aanvinken. Je ontvangt dan van ons het afhaaladres in Amstelveen.

Je mag een bestelling binnen 14 dagen retourneren mits dit binnen 3 dagen na ontvangst via de mail aan ons is gemeld en de verzegeling die aan het artikel is bevestigd, niet verbroken is. Verzendkosten komen geheel voor rekening van de koper tenzij er van onze kant iets fout is gegaan.
Gepersonaliseerde artikelen kunnen uiteraard niet geretourneerd worden.

Vanaf 1 januari 2022 is voor alle post en pakketten bij Post NL een duurzame bezorging de standaard. Samen werken we aan een beter milieu door van deur tot deur te bezorgen met een netto nul CO2.

Bij het aanmaken van het verzendlabel bij Post NL zorgt deze ervoor dat je een track & trace via de email ontvangt.

Prijzen in de webshop zijn inclusief BTW

Dat kan zeker. Bij interesse bel of mail ons en dan zullen we de mogelijkheden bespreken.

Vraag & antwoord voor inbrengende klanten

Op afspraak kun je kleding inbrengen. Bel of mail ons en dan ontvang je van ons het inname adres. Binnen een straal van 15 km kunnen we het ook ophalen.

Baby- en kinderkleding in de maten 50 t/m 116. Alleen merkkleding van duurzame kwaliteit en wat niet ouder is dan 2 jaar. Uiteraard schoon, gestreken, zonder vlekken en pillen of andere gebreken.

Schoenen tot maat 30, ongedragen of echt als nieuw.

Accessoires, speelgoed, boeken, vervoermiddelen (stepjes, fietsen, trapauto’s etc.), babybenodigdheden, kamerinrichting. Dit alles ook in perfecte staat.

Niet meer dan 35 stuks. Hierdoor maak je thuis al een uitstekende selectie en geven wij andere klanten ook de gelegenheid om in te brengen. Daarbij creëren wij op deze manier een breed variërend assortiment. Smaken verschillen!

Alleen merkkleding van duurzame kwaliteit.

Lente- en zomerkleding van januari tot juni.
Herfst- en winterkleding van juli tot december.

Wij bepalen zelf de prijs. Mocht er een item tussen zitten waar je toch zeker een bepaald bedrag aan over wilt houden dan is dat natuurlijk altijd bespreekbaar.

Je ontvangt 40% van de verkoopprijs.

Wij besteden de grootste zorg aan presentatie, verkoop en veiligheid van de door jou ingebrachte artikelen. Inbrengen is echter op eigen risico. Zoekgeraakte of beschadigde artikelen worden niet door ons vergoed.

Bij het inbrengen van de kleding stellen we altijd de vraag of je de niet verkochte kleding terug wilt, of dat deze na het verstrijken van de periode naar het goede doel mag. Dus of je haalt deze op (op afspraak) binnen een week na het verstrijken van de retourdatum, of het gaat naar het goede doel.

Kledingbank Amstelveen

We werken met een speciaal kassasysteem die precies bij houdt wat er verkocht is. Elke klant kan via de website inloggen en zo de status van verkoop volgen. Ook kun je hier bij een minimaal tegoed van €10,00 een uitbetalingsverzoek indienen. Wij kunnen ten alle tijden uitbetalen via de bank.

Hulp nodig? Vul het formulier in.